5 dagen fietsen - Reisverslag uit Saumur, Frankrijk van angelineenjoop - WaarBenJij.nu 5 dagen fietsen - Reisverslag uit Saumur, Frankrijk van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

5 dagen fietsen

Door: joop

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

12 Juli 2015 | Frankrijk, Saumur

saumur... herinneringen 3 jaar geleden fietsten we ook hierlangs... De camping computer herkende ons onmiddellijk. .. we hebben vandaag op ons gemak gefietst 65 km... heuvels,bos, vla land met veel maïs en prachtige ingezakte boerenstallen van hout maar vaker nog van mijn geliefde golfplaat... en tenslotte langs de loire... breed en sloom met uiteraard kastelen en landhuizen en pittoreske dorpjes... inmiddels 390 gefietst. .. bijna 80 per dag... behalve lichte bilongemakken gaat het soepel.. leuk om weer hier te zijn met goede herinneringen aan onze vorige trip... nog met dank aan pieter die k s vorige keer oppikte met de auto en en passant meer gereden had dan ooit tevoren


  • 13 Juli 2015 - 12:47

    Marion:

    Vandaag eindelijk ontdekt hoe ik ook al weer jullie blog kon lezen.
    Ik heb er weer van genoten om de verslagen te lezen. En zal ze zeker verder volgen. Veel plezier samen. Liefs, Marion.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saumur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2015

weerom

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?
angelineenjoop

op weg naar santiago de compostella... vanaf briqueville s/m

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 9009

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: