terug op pad - Reisverslag uit Castrojimeno, Spanje van angelineenjoop - WaarBenJij.nu terug op pad - Reisverslag uit Castrojimeno, Spanje van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

terug op pad

Door: joop

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

02 Augustus 2015 | Spanje, Castrojimeno

geland op een lommerrijke camping...50 km gefietst. we zijn weer op pad vanmorgen uitgeslapen tot 9 uur in een chic hotel in burgos..het leuke dat we gereserveerd hadden hadden dat niet ons aankomsttijd stip volgehouden half 10...een andere plek gelukkig gevonden..met zijn prijsaar ook met tandenborstel fie nog in onze fietsbagage zat...om 11 uur op de fiets tenslotte. ..vertrouwd gevoel..prachtig de oude stad uit fietsen zondagmorgenstil. .Daarna weer klimmen 2 km 6 % back in Action. terug ook in leeg heuvelend Spanje knalblauwe lucht..30 graden of zo...maar ook een forse wind die koelt maar ook tegenduwt. ...ik schat wel een beaufoortje of 5..maar mooi en steeds weer een dorpje met pleintje en kerk in oude romantische staat..En toch weer een dalletje met water en bomen om even op adem te komen...oa in een dorpje dat al zo'n 1800 jaar dat doet... karel de grote heeft ooit bevel gegeven deze route veilig te maken voor prlgrimssgangers...Na 50 km von d ik het welletjes voor de beentjes...De boel een beetje opbouwen...genoeg tegenwind en heuvels...morgen 80...nog zo'n 500 km te gaan.....groet.

  • 03 Augustus 2015 - 15:57

    Angelineenjoop :

    Dag lieve vrienden, goed te lezen dat de draai weer gevonden gaat worden. Life is good but not fair (Lou Reed). Ontdoe je van overbodige zorgen. Dikke knuffel, Lia

  • 04 Augustus 2015 - 19:11

    Angelineenjoop :

    Wat een geweldig avontuur en wat sportief toch!
    Dat is wel wat anders dan een weekje Azoren!
    Volgende week fiets ik van Auxerre naar Beaune en dat is niet te vergelijken maar.....ik verheug mij erop.
    Nog heel veel goeie fietstochten en liefs van mij, Hennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castrojimeno

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2015

weerom

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?
angelineenjoop

op weg naar santiago de compostella... vanaf briqueville s/m

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 9096

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: