Gekte in de vlakte - Reisverslag uit Ourol, Spanje van angelineenjoop - WaarBenJij.nu Gekte in de vlakte - Reisverslag uit Ourol, Spanje van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

Gekte in de vlakte

Door: castrojeriz sahagun 85 kilometet

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

03 Augustus 2015 | Spanje, Ourol

De blog ik zojuist heb geschreven is door een storing in de Wifi verdwenen..Ik schreef over een prachtige, frisse ochtend, met kleuren aan de roze blauwe kant van t spectrum. Stille wegen, niemand te zien. Een Romeinse brug over een brede plek in de rivier. watervalletjes, vogels, ruisend riet. Ik schreef dat ik daar altijd wilde blijven, voor altijd, heel eventjes. Ik schreef over de enorme aantallen pelgrims die en route verschenen. Hinkend en met verbonden ledematen. Net als vroeger waarschijnlijk. De vele ' hospedales' uit de oude tijd langs de weg verwijzen daarnaar.
We dachten dat er weinig voorzieningen zouden zijn maar elk stadjes, op een dagmars uit elkaar gelegen, leken wel Volendam'. Souvenirwinkels, horeca...Het schijnt richting einddoel helemaal erg te worden met bus ladingen mensen die de laatste kilometers te voet willen afleggen. we zullen zien.
Wat ons in iedergeval wacht zijn twee bergketens. Die moeten overgestoken worden. De pyreneeën waren hiervoor een soort test. Gaan we het volbrengen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ourol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2015

weerom

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?
angelineenjoop

op weg naar santiago de compostella... vanaf briqueville s/m

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 9038

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: