Niets blijft dag 14 vervolg - Reisverslag uit Tanville, Frankrijk van angelineenjoop - WaarBenJij.nu Niets blijft dag 14 vervolg - Reisverslag uit Tanville, Frankrijk van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

Niets blijft dag 14 vervolg

Door: Reflecties van een fietsend damesmeisje

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

21 Juli 2015 | Frankrijk, Tanville

De ontberingen zijn nog niet voorbij. Niet voor de historische pelgrim. Ook niet voor ons. In de vlakte tussen Lesperon en DAX, waar we inmiddels het rode tentje hebben opgezet, dreigde het onweer. Donkere lucht boven de oceaan, windstoten en gerommel in de verte. Nergens een schuilplek. Slippend en zwoegend op een VTT trail (best stoer voor een damesmeisje zonder 'jongens' training in dit opzicht), ontsnapten we aan dit ordeal
Alles gaat voorbij. Inmiddels het hoogtepunt van de dag gehad: een biertje als de tent staat..! Een mooie stad, DAX. Zoals Joop zei: de Romeinen wisten waar ze wilden zitten. Dichtbij zee, de bergen en Spanje. Wat wil je nog meer.
Alles verandert. Een jaar voorbij sinds mijn vorige verjaardag op de tocht naar Rome. Bij Assisi. Als ik op dit spoor verder ga, moet de lezer wel veel geduld hebben. Wat heeft dit jaar gebracht?
Deze gedachte laat ik nog even 'hangen'.

  • 22 Juli 2015 - 00:10

    Eveline:

    Lieve jarige angeline,
    Van harte gefeliciteerd met je alweer 61e verjaardag. Potdorie ik moet de 60 nog bereiken en jij vliegt me nog een keer voorbij.
    Lieve schat een heel mooi jaar gewenst, de pelgrimstocht zal je een hoop goeds gaan brengen. En als je terugkomt zullen we tussen je drukke werkzaamheden door ons creatief proces vervolgen ter voorbereiding van onze gezamenlijke expo in November.
    Een hele fijne dag, veel liefs voor Joop, dikke kussen, Eveline

  • 22 Juli 2015 - 10:04

    Angelineenjoop :

    Lieve Angeline en Joop, moedige pelgrimfietsers!
    Wat een heilige getallen; 14e dag, 21e juli, ruim 1000 km afgelegd, en dan ook 61 jaar om te vieren en op voort te bouwen! Gefeliciteerd Angeline!
    Erg leuk zo mee te leven via jullie verhalen, een indrukwekkende tocht en dat in deze warmte.
    Wij luieren hier aan de cote d'azur, een andere plas water waar we schitterend over uitkijken.
    Ik stuur jullie veel kracht en geloof en hoop...zeker voor de klim over de Pyreneeën! liefs Marieke en Bodine

  • 22 Juli 2015 - 17:39

    Elien:

    Van harte gefeliciteerd, Angeline.

  • 22 Juli 2015 - 18:20

    Marein:

    Lieve Angeline,
    Van harte en nog ..................
    Over de 60 en dan zo'n Tour de Pelgrimage. Wow, dat doe ik je niet na.
    Maar ja, ik word volgend jaar dan ook al 70.
    Dank voor al jullie mooie verhalen.
    Met liefs, Marein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Tanville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2015

weerom

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?
angelineenjoop

op weg naar santiago de compostella... vanaf briqueville s/m

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 9016

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: