feest - Reisverslag uit Tanville, Frankrijk van angelineenjoop - WaarBenJij.nu feest - Reisverslag uit Tanville, Frankrijk van angelineenjoop - WaarBenJij.nu

feest

Door: joop

Blijf op de hoogte en volg angelineenjoop

22 Juli 2015 | Frankrijk, Tanville

vandaag is Angeline voor de tweede keer jarig op onze fietstochten.. knus ontbijten bij de tent koffie en croissant ...mails en aps stromen binnen... 61 al weer mijn lief... en we zijn 30 jaar geleden voor het eerst samen op vakantie geweest , dat was naast vaak leuk ook spannend.. maar ook naar santiago...vandaag 65 km gefietst via Door ons boekje bedachte omweggetjes die het uiterste van mijn benen vroegen. bij 10 % toch even afsrappen ook omdat een auto mij de berm dwong....trainen voor de pyreneeën die eng dichtbij komen.. we fietsten vandaag al Door het omineuze weer van de biskaanse golf.. zacht regentje boven prachtig land..weids glooiend. . een fietsfeestje.
vannacht omweer en regen op de tent...
bij aankomst in dit dorpje bleek weer de beloofde camping opgeheven..we slapen nu in acceuil de frascaniens...een reuze voor pelerijnen..Dus toch helemaal echt...

we gaan op zoek naar een restaurant voor een verjaardagsetentje..

  • 22 Juli 2015 - 19:18

    Angelineenjoop :

    Nou, ook van mij nog de hartelijke felicitaties voor Angeline. Zet hem op naar Santiago! Ik blijf jullie volgen ...

  • 22 Juli 2015 - 19:19

    Angelineenjoop :

    Sorrie, die laatste reactie was van Cees vanuit een nu nog zonnig Amsterdam.

  • 22 Juli 2015 - 21:20

    Angelineenjoop :

    Beste Joop en Angeline, met veel plezier jullie verslagen gelezen. Goed geschreven. Jullie halen behoorlijke gemiddelden, dus dat schiet lekker op. Begin van deze maand heb ik met de Gulden Leeuw een deel van de tallship races gedaan (etappe Belfast - Aalesund). Fietsen is echter niet uit mijn hoofd; zag bij het passeren van de Hebriden op het uiterste puntje van Skye een eenzaam trekkerstentje staan en dacht meteen daar moet ik ook nog eens naartoe fietsen. Temperaturen in Noorwegen vielen behoorlijke tegen (10 graden celcius); dus het plan om nog eens naar de Noordkaap te fietsen ging meteen in de heroverweging. Dan is naar het steeds warmer wordende zuiden fietsen toch wel erg aantrekkelijk. Begin augustus scheep ik mij in Rostock weer in op ander schip om op de Oostzee te varen. Hoe is het met de wind? Ik heb indertijd de oostelijke route genomen langs Vezelay, omdat ik dacht daar minder tegenwind te hebben. Dat kwam absoluut niet uit en heb vanaf Amsterdam tot de Spaanse grens voortdurend behoorlijk wat wind tegen gehad. Ik zal jullie blijven volgen en ben benieuwd naar hoe jullie de Pyreneen gaan bedwingen.
    Groet, PetervL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Tanville

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2015

weerom

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?

12 Augustus 2015

Het laatste woord: waarom?
angelineenjoop

op weg naar santiago de compostella... vanaf briqueville s/m

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 9101

Voorgaande reizen:

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: